Isnin, 18 Februari 2013

03 di kok lanas - Google Blog Search

03 di kok lanas - Google Blog Search


Kg Jambu Merah, Melor: Madrasah Kubur <b>kok Lanas</b> - Al-Quran <b>...</b>

Posted: 13 Feb 2013 09:55 PM PST

Madrasah ini terletak di depan kadapan Pasar Baru Saidina Ali. Kegunaan umum adalah surau untuk kemudahan apabila ada kematian. Sekarang madrasah ini telah disalahguna apabila bendera PAS dpasang semua pintu masuk, gambar Tuan guru Nik Aziz digantung bahagian belakang, dan logo dicat di pintu.

Keadaan sungguh jijik dan sangat kotor, tidak terjaga dan diabaika DAN YANG PALING MENYEDIHKAN AL-QURAN TERBIAR DILANTAI. Langsung tidak mencerminkan keislaman.
Mohon jasa baik YB Ab Aziz dan penyelaras PAS DUN Kok Lanas ambil tindakan. Tuan mempunyaik kuasa terhadap Majlis Daerah Ketereh, gunakanlah kuasa tuan untuk kebaikan dan kebajikan rakyat. apaguna menjadi Yb jika kuasa tuan tidak diendahkan oleh Majlis Daerah Ketereh. Jangan kita buat tidak tahu bahawa Majlis Daerah Ketereh mengutip kutipan kedua tinggi selepas Majlis Pembandaran K Bharu. Cukai pintu Kem Desa Pahlawan yang dibayar oleh kementerian Pertahanan melebihi 1/2 juta setahun. Ini tidak termasuk cuti pintu politeknik Kota Bharu, perniagaan. Malah sumbangan daripada Jabatan Pembangunan Persekutuan pun banyak disumbangkan melalui YB Hj Alwi. Mujurlah ada seorang juruteknik yg baik dengan YB Alwi, dapatlah sumbangan JPP.... projek naik taraf stadium mini ketereh banyak disumbangkan oleh JPP. apalah salahnya sedikit bajet dibelanjakan untuk membaiki madrasah Kubur Kok lanas. Tolonglahhhhhhh, pleaseeeeeeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads