Isnin, 8 April 2013

03 di kota bharu - Google Blog Search

03 di kota bharu - Google Blog Search


majlis pelepasan pelatih kumpulan 3 siri 9/2012 <b>di kota bharu</b> <b>...</b>

Posted: 09 Sep 2012 06:53 PM PDT

09 Sep 2012   –   YBhg Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara, Datuk Abdul Hadi bin Awang Kechil telah merasmikan Majlis Pelepasan Pelatih PLKN Kumpulan 3 Siri 9/2012 di Kolej Polytech MARA (KPTM) Cawangan Kota Bharu, Kota Bharu, Kelantan yang melibatkan 999 orang pelatih untuk Zon G.

headbomb: bila hampir 5000 rakyat kelantan berhimpun <b>di kota</b> <b>...</b>

Posted: 28 Mar 2013 08:49 PM PDT

atuk, ohh atuk, bangun, bangun tok, sekarang ni dekat kelantan dah lain macam tok.. apa lah perasaan pemimpin pas sekarang ek, apakah masih lagi kata... ahhhhhhhhhhhhhhhh ini semua poyo tajaan umno.. kawe tetap ghaso kelate hok pas yang punyo, mu umno tok sea dok cakak besar aaaa...

erm yelah, memang betul pas dah 23 tahun memerintah kelantan, hebat.. dan harap kesedaran wujud untuk semua rakyat malaysia, tak kira warna kulit.. KITA PATUT NYAHKAN PAKATAN RAKYAT PRU NANTI... ITU JANJI KITA SEMUA!!

KOTA BHARU - Kira-kira 5,000 rakyat di negeri ini berhimpun bagi menyampaikan memorandum bantahan berhubung isu penyelewengan tanah oleh kerajaan Pas kepada Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V di Istana Balai Besar di sini semalam.

Memorandum setebal 315 muka surat itu disampaikan kepada wakil sultan, Pegawai Tadbir Istana, Zairi Abdullah yang meminta campur tangan baginda dalam menyelesaikan isu tersebut.

Terdahulu, perhimpunan yang diketuai oleh pertubuhan bukan kerajaan, Majlis Tindakan Rakyat Kelantan (MTRK) itu bermula kira-kira pukul 10 pagi di pekarangan Istana Balai Besar.

Presiden MTRK, Azmi Ali memberitahu, memorandum tersebut mengandungi maklumat mengenai senarai syarikat luar yang menerima konsesi, peta kawasan, pendeposit yang meneroka tanah, resit dan hasil kajian Universiti Malaysia Kelantan (UMK) mengenai kemusnahan tanah.
ps: rasanya orang takkan marah kalau pas jadi dominan dalam pakatan, tetapi apakan daya.. pas.... erm.. korang nilaikan je lah sendiri ye.. huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads