ads

Rabu, 8 Januari 2014

03 di rantau panjang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

03 di rantau panjang - Google Blog Search


Gambar Kebakaran <b>Di</b> Pasar Besar <b>Rantau Panjang</b>,Kelantan <b>...</b>

Posted: 06 Jan 2014 05:26 PM PST


Assalamualaikum

Gambar Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang,Kelantan|Sedih,pilu,sebak dan sayu rasa.Baru semalam sembang dengan umi abah tentang rancangan kitorang nak pergi bercuti di Kelantan hujung bulan ni.Tiba-tiba bukak facebook pagi ni,tengok ada orang post pasal Gambar Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang,Kelantan.FA hanya mampu berdoa moga Allah tabahkan hati mereka yang terlibat dalam kebakaran di Pasar Besar Rantau Panjang ni.

Punca kejadian dan kerugian masih disiasat.Masa belajar kat Kelantan dulu,selalu sangat pergi Pasar Besar Rantau Panjang ni.Memang best tempat ni.Kalau korang masuk sini je,memang akan rasa suasana kampung dan suasana macam duduk kat Thailand dah sebab Pasar Besar Rantau Panjang ni sempadan dengan Thailand dah.Dianggarkan hampir 150 buah kedai yang terlibat dalam Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang,Kelantan yang berlaku sekitar jam 1 pagi tadi

.Satu jumlah yang agak banyak dan kemungkinan kerugian tu mungkin mencecah 5 angka.Apa-apa pun sama-sama lah kita tunggu berita TV9 malam ni.* Eh,Kenapa bukan TV3? *

Meh tengok rentetan Gambar Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang,Kelantan.

Sama-sama doakan untuk mereka yang terlibat dalam kejadian Kebakaran di Pasar Besar Rantau Panjang ni agar mereka tabah menghadapi ujian-Nya.Setiap yang berlaku ada hikmahnya yang tersendiri.Bersangka baiklah dengan Allah.Sesungguhnya DIA sedang merencana yang terbaik untuk kita.

Sumber:Brothersam.Blogspot.com

Teringat kenangan masa belajar dekat Kelantan 3 tahun yang lalu.Hujung minggu sewa kereta,pergi jalan-jalan kat Pasar Rantau Panjang.Kalau berani sikit,pergi Pasar Munduk.Hehe.Tapi sekarang,semua tinggal kenangan dah..sedih… T_T

1x1.trans Gambar Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang,Kelantan

Post By Farisya Anastasyia (356 Posts)

Farisya Anastasyia atau nama sebenar Nur Amni Insyirah Hussin merupakan seorang blogger separuh masa.Mula berkecimpung dalam dunia penulisan blog sejak awal Februari 2011.Gemar berkongsi ilmu dengan kawan-kawan di media sosial dan para pembaca sesuai dengan tagline blog 'Ilmu Dikongsi Bersama'.Kenali penulis dengan lebih lanjut di ruangan Pena Seorang Blogger.

Website: → duniafarisya.com

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

60 buah kedai <b>di</b> Pasar Besar Besar <b>Rantau Panjang</b> terbakar

Posted: 06 Jan 2014 09:24 PM PST

Kira-kira 60 buah deretan kedai di Pasar Besar Besar Rantau Panjang hangus dijilat api dalam sebuah kebakaran sekitar jam 1.30 pagi tadi. Punca kebakaran masih lagi disiasat dan semua kedai hampir 90% terbakar berikutan struktur kedai yang lama yang memudahkan api cepat merebak.

Kebakaran <b>Di</b> Pasar Besar <b>Rantau Panjang</b> | Terbaek Network

Posted: 06 Jan 2014 05:28 PM PST

Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang - Innalillahiiwainnailaihirojiun admin baru dapat berita berkenaan pasar besar rantau panjang berlakunya kebakaran besar yang mengakibatkan lebih daripada 100 peniaga yang mencari rezeki disitu.

Kebakaran yang berlaku pada 1pagi yang waktu orang sedang nenyak tidor, punca berlakunya datang dari gudang tempat simpan barang kilang yang berdekatan dengan pasar besar rantau panjang dan api cepat mara terus ke pasar besar dan tempat peniaga pun terlibat dalam kebakaran.

Admin pun tak tahu apa yang mengakibatkan belakunya kebakarang besar di pasar besar rantau panjang. Orang ramai yang terlibat semua telah berlari mencari tempat selamat dan barang niaga yang terlibat tidak dapat diselamatkan, Kebakarang yang belaku bomba dan polis masih lagi disiasat punca kebakaran.

Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang

Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang

Harap semua peniaga dalam keadaan selamat dan tiada yang maut dalam kebakarang pasar besar rantau panjang kelantan itu. Admin berdoa kepada peniaga semua kuatkan semangat berdoa ada hikmah disebalik yang berlaku ini

Kita berdoa agar peniaga pasar besar rantau panjang kelantan sabar dan redha apa yang berlaku mungkin ini salah satu dugaan Allah untuk kita semua beringat akan kuasa Allah.

Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang

Sumbar daripada : fuh.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KELANTAN

Copyright 2010 All Rights Reserved