ads

Selasa, 11 Februari 2014

03 di mengkebang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

03 di mengkebang - Google Blog Search


bungakantan0.blogspot.com: WIFI PERCUMA <b>DI MENGKEBANG</b>

Posted: 19 Nov 2012 05:19 AM PST

       Hari ni suami aku cuti,lama dah tak ke pasar minggu.Anak-anak pula sibuk nak ke pustaka ,aku pergilah hantar  diorang ,lagipun aku pun dah lama tak kesana  .Sesampai di sana aku lihat pintu pustaka tertutup.,tapi motor Kak Sah (kerani pustaka) ada kat depan.Rupa-rupanya pustaka di buka cuma kena masuk ikut pintu belakang ,sebab pintu utama rosak.
Sekarang dah banyak buku-buku baru yg terdapat di pustaka.Lagipun dah banyak majalah-majalah yg aku terlepas maklumlah sibuk dgn anak bongsu aku yg baru berusia 10 bulan.Menurut Kaksah wifi percuma juga telah diperbaiki,dan sekarang telah dibuka kepada umum.Jadi yg berminat bolehla berkunjung ke pusat sumber.Buku rujukan juga banyak disediakan untuk pelajar-pelajar menengah dan rendah.Selain dari itu banyak lagi bahan bacaan lain seperti buku agama,buku

cerita,buku resepi,novel dan majalah-majalah.


     Ibu-bapa digalakkan untuk menghantar anak-anak kesana untuk mengisi masa lapang dimusim cuti persekolahan.Para pengunjung juga boleh meminjam buku yang terdapat di sini .Untuk mendaftar sebagai ahli bolehlah merujuk kepada Kak Sah .

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KELANTAN

Copyright 2010 All Rights Reserved