ads

Rabu, 12 Mac 2014

03 di machang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

03 di machang - Google Blog Search


MMI : Cina Sembunyi MELAYU Mengamuk <b>Di Machang</b> Bubuk ??

Posted: 18 Jan 2014 08:53 PM PST

Dah memang puak-puak ni biaDAP dan kerana biaDAP dan bodohnya mereka maka hari ni kena penangan buku lima orang Melayu. YES !! Dah lama tunggu nak dengaq puak-puak ni kena sebiji .. Bukan rasis bro tapi geram sebab selama ni puak-puak puaka ni dok tunjuk hebat sangat !!!
Macam Malaysia ni mak bapak depa punya !!
Hah sekarang merasalah , jangan lah pula jadi budak-budak menangis bagai , lepas tu nak mengacum pula dan kepada pemimpin pembangkang pula jangan pula dok bising-bising sebab ampa yang start dulu !!
Tapi kalau nak bising juga pun MMI hairan apa , buatlah kalau berani kita nak tengok lepas ni orang Melayu nak buat apa pula.
Semalam baru ja orang Melayu pesan "JANGAN SAMPAI KAMI ORANG MELAYU ANGKAT SENJATA" !! Mau ingat tu kalau tak mau lepas ni buat perangai elok-elok.
Huh jadilah MMI beletiaq bukan apa geram dengan puak-puak musibat ni..HARAM JADAH sungguh !!
Kita bagi dia rehat kat balai dulu lepas ni bolehlah dia jadi tukang cerita bagitau dekat puak-puak musibat tu jangan kacau dah orang Melayu !!
Untuk makluman pagi tadi telah berlangsungnya himpunan orang-orang Melayu , kiranya siri kedua lah ni lepas semalam di Seberang Jaya dan ianya telah di adakan di hadapan Pusat Khidmat ADUN PKR BANGSAT tu.
Terbaik ampa semua balun kasi pecah betul-betul depan Pusat Khidmat musibat tu , Mana puak musibat tu ? Tak ada ka yang mai nak pertahan ? 
Oh ya teringat cabaran Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang semalam YB Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican "Kita cabar ADUN Machang Bubuk supaya buat lagi sekali kalau berani" tu dia , kita tunggu tengok ada teloq ka dak puak-puak musibat bangsa pendatang ni !!!
Artikel berkaitan baca SINI 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KELANTAN

Copyright 2010 All Rights Reserved