ads

Isnin, 5 Mei 2014

03 di kota bharu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

03 di kota bharu - Google Blog Search


Homestay Murah <b>Di Kota Bharu</b>, Kelantan - RF <b>...</b> - Nurmujahidah

Posted: 10 Apr 2014 06:38 AM PDT

Homestay Murah Di Kota Bharu, Kelantan - RF Homestay | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Perhatian semua. Aku ada pengumuman yang nakkan perhatian. Sempena dengan Visit Malaysia Year 2014 ni apa kata korang melawat ke negeri aku yang indah lagi permai ni? Eceyh, sapa lagi nak promosikan negeri ini kalau bukan rakyatnya sendirikan? :P

Jom aku bawak korang melayari keindahan Kelantan jap. Antara tempat menarik yang korang boleh lawati di negeri Kelantan yang diberi jolokan negeri Serambi Mekah ni adalah Wakaf Che Yeh, Rantau Panjang dan Pengkalan Kubur yang terkenal dengan pelbagai barangan yang dijual dengan harga yang murah. Syurga dunia bagi mereka yang suka membeli belah. Itu pasti! :D Seronok bukan datang bercuti di Kelantan? Aku tak tanya pun memang korang tahu kan? Memang seronok pun. Jadi, untuk memudahkan korang semua yang berminat untuk datang bercuti atau sekadar melawat negeri kelahiranku yang tercinta ini, aku ingin memperkenalkan korang dengan homestay murah di Kota Bharu, Kelantan yang pastinya akan membuatkan korang bercuti dengan keselesaan di rumah! Teruja tak? Aku teruja nih. Ekekeke.Homestay murah Kota Bharu yang aku maksudkan adalah RF Homestay yang semakin dikenali dan menjadi pilihan orang ramai yang datang bercuti di Kelantan. Lokasinya yang strategik dan pelbagai kemudahan yang boleh dikatakan lengkap, membuatkan semua yang menginap di RF Homestay ini selesa dan dapat lebih menikmati percutian di Kelantan. Percaya please. Kih3

Lokasi dan alamat RF Homestay

RF Homestay terletak di sebuah lokasi yang sangat strategik iaitu di antara Wakaf Che Yeh, Kota Baru dan Zon Bebas Cukai; Rantau Panjang dan Pengkalan Kubur. Semua hot spot memang berdekatan dengan homestay ini.

124-A Lorong Surau Kota 1,
Kampung Masjid Kota,
15100 Kota Bharu.
Peta lokasi RF Homestay (Klik)

Dua pakej menarik di RF Homestay:

1. Pakej homestay berpatutan
2. Pakej kawasan majlis perkahwinan atau kenduri

RF Homestay menyediakan pakej homestay ini bagi memudahkan percutian para pelancong di negeri Kelantan yang terkenal dengan gelaran Cik Siti Wan Kembang ini. Homestay ini mempunyai dua unit rumah semi-D dengan keluasan 1500kp.

Kemudahan yang disediakan di setiap unit

1. Ruang tamu
2. Ruang dapur
3. Tiga bilik tidur (Dua dengan pendingin hawa)
4. Dua bilik air dengan pemanas air
5. Televisyen
6. Tuala
7. Tilam tambahan
8. Garaj kereta
9. Peti sejuk
10. Balkoni
11. Kereta sewa

Puas hati dengan kemudahan yang disediakan? Lengkap kan? Sampai kereta sewa untuk memudahkan pergerakan korang pun disediakan tau. Sangat convenient dan lengkap. Okay. Now, jom kita tengok pulak keadaan dalam RF Homestay. Sangat selesa itu pasti. :D

Bilik




Okay kan? I know, terlebih okay. Pada mereka yang sedang merancang untuk honeymoon, bercuti atau melawat negeri kesayangan hamba ini, jangan segan-segan untuk menginap di RF Homestay, homestay bajet murah dengan keselesaan di rumah.
Bagi mereka yang berminat, boleh la merujuk keterangan di bawah:
Encik Roslan - 012 954 4658
Puan Faridah - 012 929 3553
 
Fanpage RF Homestay  
Borang tempahan RF Homestay
PS- Kalau dulu aku perkenalkan Homestay Regalia untuk mereka yang ingin menginap sementara di Kuala Lumpur, kali ini homestay untuk korang datang melawat aku pulak. Ahaks! ^^

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KELANTAN

Copyright 2010 All Rights Reserved