ads

Ahad, 9 Oktober 2011

03 di manek urai - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

03 di manek urai - Google Blog Search


Anak Sungai Derhaka: Gambar UNIK Najib.. TG Nik Aziz pun tak <b>...</b>

Posted: 09 Oct 2011 03:14 AM PDT


Perkara pertama yang timbul dalam kepala aku bila tengok gambar Najib tu ialah.., apa sebenarnya orang tua tu nak tunjuk dengan ambik wudhuk di kolah masjid?


Nak ambik wudhuk tu lain ceritalah.., tapi kenapa perlu Najib sengaja bagi orang ambil gambar dia dan jadikan ia sebagai satu modal politik?

Untuk pengetahuan korang, gambar ni di sebarkan oleh Bernama dan beberapa blog penyokong UMNO tegar, kononnya Najib ni memang zuhud dan berjiwa besar sebab sanggup ambik wudhuk di kolah Masjid tersebut.

Tapi.., maaf cakaplah yee.. Aku berpendapat, Najib tu 2x5 je dengan Ahmad Maslan..

Kalau dulu penyokong Pakatan kata Ahmad Maslan gila publisiti bila bergambar sambil menoreh getah di PRK Manek Urai.., macam tu lah juga Najib yang nak cari glamour dengan ambik wudhuk di kolah masjid.

So.., kalau macam ni punya gayanya.., memang sesuai lah Najib tu di gelar hipokrit .. Semuanya nak dipolitikkkan sampaikan ambik wudhuk pun boleh di jadikan bahan pameran...

Hebat betul Najib.. macam sesumpah perangainya.. berubah-ubah ikut tempat.. ha..ha..ha..


Kat atas ialah gambar TG Nik Aziz sedang mengambil wudhuk yang dipertikaikan keikhlasannya oleh blog-blog pro UMNO..

Kat bawah gambar masa Najib dirakam di dalam majlis Jambatan Persahabatan yang menghubungkan Bukit Bunga yang terletak di Malaysia dan Ban Buketa di selatan Thailand – artikel berkaitan sila baca di SINI

Artikel dan tajuk diatas adalah hasil karya sebuah blog pro UMNO sekawasan Parlimen dengan aku.. aku copy dan modified supaya sesuai dengan ideologi aku.. he..he..

MPP Online: Gambar UNIK Nik Aziz.. Najib pun tak boleh buat <b>...</b>

Posted: 05 Oct 2011 07:27 AM PDT


Perkara pertama yang timbul dalam kepala gua bila tengok gambar Pok Nik tu ialah.., apa sebenarnya orang tua tu nak tunjuk dengan ambik wudhuk di tepi sungai? Kat kawasan tu tak ada bekalan air paip ke?

Nak ambik wudhuk tu lain ceritalah.., tapi kenapa perlu Pok Nik sengaja bagi orang ambil gambar dia dan jadikan ia sebagai satu modal politik?

Untuk pengetahuan korang, gambar ni di sebarkan dalam Fesbuk dan juga beberapa blog tegar PAS, kononnya Pok Nik ni memang zuhud dan berjiwa besar sebab sanggup ambik wudhuk di sungai..

Tapi.., maaf cakaplah yee.. Gua berpendapat, Pok Nik tu 2x5 je dengan Ahmad Maslan..

Kalau dulu puak-puak PAS kata Ahmad Maslan gila publisiti bila bergambar sambil menoreh getah di PRK Manek Urai.., macam tu lah juga Pok Nik yang nak cari glamour dengan ambik wudhuk di tepi sungai..

So.., kalau macam ni punya gayanya.., memang sesuai lah Pok Nik tu di gelar ulamak politik.. Semuanya nak dipolitikkkan sampaikan ambik wudhuk pun boleh di jadikan bahan pameran...

Hebat betul Pok Nik.. Najib pun tak boleh nak buat macam tu.... Hahahaha...

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG KELANTAN

Copyright 2010 All Rights Reserved