Rabu, 14 November 2012

03 di gua musang - Google Blog Search

03 di gua musang - Google Blog Search


.: Rumah burung <b>di Gua Musang</b> - Baru on suara burung berpuluh <b>...</b>

Posted: 08 Nov 2012 06:39 AM PST

Assalamualaikum

Hari ini sudah masuk hari ke 2 saya di Kelantan. Alhamdulillah siap sudah projek di Kelantan di kawasan Gua Musang. Selepas ini tinggal projek di Kuala Kangsar untuk saya siapkan.

Alhamdulillah, baru hari pertama saya ON kan suara dan tidak sampai 5 minit begitu banyak burung-burung walit yang masuk. Syukur ke hadrat Allah kerana memberikan kemudahan bagi kerja kami dan kemudahan bagi rezeki tuan rumah burung ini.  Selepas ini saya akan bergerak ke Terengganu pula bagi menghantar air walit syifa' kepada stokis di sana.

Nampaknya permintaan air walit syifa' terus meningkat dari sehari ke sehari. Saya akan masukkan video Gua Musang bagi tontonan semua. Doakan agar semuanya berjalan baik. Jazakallah

Zahir
0196558840

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads