Selasa, 12 November 2013

03 di wakaf bharu - Google Blog Search

03 di wakaf bharu - Google Blog Search


Pengagihan <b>di</b> Masjid Putra, <b>Wakaf Bharu</b>, Kelantan | Islamic Relief <b>...</b>

Posted: 23 Jul 2013 11:39 PM PDT

Alhamdulillah, pengagihan bantuan Ramadhan "Kembara Zakat Maybank Islamic Berhad 2013″ berjalan lancar pada 6 Julai 2013. Jutaan terima kasih kepada pihak Maybank Islamic Berhad kerana memberi peluang kepada IRM untuk menjalankan program ini bagi pihak mereka. Terima kasih juga kepada pihak masjid dan sukarelawan-sukarelawan atas kerjasama yang diberikan. Seramai 200 penerima menerima bantuan Ramadhan.

Murtabak Daging <b>di Wakaf Bharu</b> | JAAKECHIK.COM

Posted: 19 Jul 2013 05:00 AM PDT


Murtabak Daging Wakaf Bharu
Murtabak Daging Wakaf Bharu... sedappp weiii... rege? rege pada hari biasa murah jer RM2.00. tapi bila dah dah masuk bulan puasa nih.. rege murtabak dah naik ke RM2.50-RM3.00. hihihi.. tapi suka punya pasal tetap beli jugak kan.. nak buat sendiri memang konfem tak gheti. kang kalo dipaksa buat kang, bukan jadik murtabak, jadi kebab pulak... kekeke... tapi kalo jadi kebab okey lagi lah kan? kalo jadi cekadak?? uuuuu... nanges sebulan!!

Homestay Indah <b>Wakaf</b> Che Yeh Kota <b>Bharu</b> - Cari Homestay

Posted: 16 Oct 2013 05:52 PM PDT

Wow! itu saja yang daat kami katakan bila melihat homestay ini. Rumah banglow dua tingkat dengan kawasan laman yang sangat luas. Sungguh merujakan….

Harga sewa hanya RM150 satu malam memang sangat murah.  Homestay ini dibahagikan kepada dua iaitu sebelah atas dan satu lagi di bahagian bawah. Jika ingin menyewa kedua-duanya sudah tentulah berharga RM300.

Memberikan kelengkapan yang sempurna sebagai sebuah rumah. Rasanya tak perlulah diterangkan di sini.

homestay wakaf che yeh

"Penginap juga disediakan 2 katil queen, 2 katil bujang, 1 katil bertingkat dan tilam tambahan queen, bujang dan toto. Jika kumpulan anda ramai, hamparlah tilam atau toto di ruang tamu yang luas itu…ruang tamu boleh memuatkan 20 orang jika tidur di situ. Sabun, tuala dan selimut memang tersedia. Bantal dan tilam tambahan adalah tanpa caj"

dapur homestay wakaf che yeh

ruang tamu homestay wakaf che yeh

Terletak hanya 1 km dari Pasar Borong Wakaf Che Yeh yang sangat terkenal dan 3.5 km dari bandar Kota Bharu

Hubungi 013-9207364 (Cikgu Aminuddin) atau 018-9009104 (Cikgu Ashida) atau lawati blog mereka di homestayindah.blogspot.com jika anda cari homestay untuk penginapan di Wakf Che Yeh Kota Bharu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads