ads

Jumaat, 9 Mei 2014

03 di mengkebang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

03 di mengkebang - Google Blog Search


BLOG KELANTAN: 03 <b>di mengkebang</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Apr 2014 11:06 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di mengkebang</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Mar 2014 11:10 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di mengkebang</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Mar 2014 11:19 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

bungakantan0.blogspot.com: WIFI PERCUMA <b>DI MENGKEBANG</b>

Posted: 19 Nov 2012 05:19 AM PST

       Hari ni suami aku cuti,lama dah tak ke pasar minggu.Anak-anak pula sibuk nak ke pustaka ,aku pergilah hantar  diorang ,lagipun aku pun dah lama tak kesana  .Sesampai di sana aku lihat pintu pustaka tertutup.,tapi motor Kak Sah (kerani pustaka) ada kat depan.Rupa-rupanya pustaka di buka cuma kena masuk ikut pintu belakang ,sebab pintu utama rosak.
Sekarang dah banyak buku-buku baru yg terdapat di pustaka.Lagipun dah banyak majalah-majalah yg aku terlepas maklumlah sibuk dgn anak bongsu aku yg baru berusia 10 bulan.Menurut Kaksah wifi percuma juga telah diperbaiki,dan sekarang telah dibuka kepada umum.Jadi yg berminat bolehla berkunjung ke pusat sumber.Buku rujukan juga banyak disediakan untuk pelajar-pelajar menengah dan rendah.Selain dari itu banyak lagi bahan bacaan lain seperti buku agama,buku

cerita,buku resepi,novel dan majalah-majalah.


     Ibu-bapa digalakkan untuk menghantar anak-anak kesana untuk mengisi masa lapang dimusim cuti persekolahan.Para pengunjung juga boleh meminjam buku yang terdapat di sini .Untuk mendaftar sebagai ahli bolehlah merujuk kepada Kak Sah .

BLOG KELANTAN: 03 <b>di mengkebang</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Mar 2014 11:52 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Adiza saidi: PAGI RAYA <b>DI MENGKEBANG</b>

Posted: 26 Oct 2012 12:30 PM PDT

selepas solat subuh aku segera bersiap ape ape yang patut. adik dan anak buah ku 
juga bersiap dengan urusan masing masing,adik ku bersiap dengan kerja jahitannya
yang belum siap tempahan jahitannya semalam. dia wajib siapkan kerana hari ni  orang
yang tempah datang ambik. sebentar lagi aku nak ke masjid untuk solat sunat  aidul  adha.
7.00 pagi aku mula bergerak ke masjid.
masjid  mengkebang selepas solat raya
                                                   possing  dalam masjid selepas solat
                                             bersama cucu saudara ,mohd naufal
                                 singgah bergambar depan rumah seorang sahabat lama.
                                                           cabang tiga pak da gusi
                                                               rumah ku berubah wajah
                                                        sungai pahi sebelah rumah ku
                                          kenangan di atas jambatan depan rumah

pukul 10.30 bersiap untuk beraya kerumah pak sedara di lembah sentosa 
singgah beraya di rumah pok wil bukit marak
rumah encik zul rakan fb yang paling aktif.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KELANTAN

Copyright 2010 All Rights Reserved