ads

Sabtu, 16 Mac 2013

03 di chiku - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

03 di chiku - Google Blog Search


Lembaran Sebuah Kehidupan: Kuku <b>di</b> jemariku

Posted: 18 Feb 2013 12:39 AM PST


Aicewah... Nak tulis jemari runcing kang, kena cop stamp kat muka plak. memang idok le jari aku runcing. sikit je lagi macam  jari jantan. jari adik-adik jantan aku lebih runcing dan ayu dari jari-jemari aku. memang rasa nak kerat-kerat je jari mereka dan amek plaster pada jari sendiri.  
Beginilah progress kuku di jemariku ini. Kejadian berlaku sekitar Oktober (link). sikit lagi dah boleh tanggal. Sekarang tinggal 1 bahagian aje yang masih melekat, menyukarkan untuk aku mengopeknyer sehingga terbuka terus.

sebelah sini (kiri) yang boleh dikatakan sepenuhnya dah boleh terangkat terus.
bahagian tengah yang aku dah try korek-korek sikit supaya dia tertanggal cepat sikit.
bahagian kanan yang aku tak berjaya korek. masih attach dgn kuku baru. 
ni kalau aku tersalah sauk kuku ni, mau menjerit aku dibuatnya....
see... aku tolak sikit ke atas kuku tu dengan jemariku maka ternampak dia sudah boleh terangkat. kalau angkat lagi dan terus backflip kuku tersebut, maka patahla ia. tapi daku tak setabah itu. wuuuuuuuuuuuuuuu~~~~
Oleh kerana hati pun taklah secekal mana nak korek jugak kuku tu, maka biarlah ia berlaku secara semulajadi. tak perlu sebarang paksaan... harap-harap time kuku baru dah cantik naik, sudah tiba lah masanya untuk aku disarungkan cincin secara rasminya. Boleh nampak cantik di dalam gambar. Amin......

siapa punya kawasan balak 10526 ekar <b>di</b> relai - Labun Cikgu Lin

Posted: 18 Dec 2012 12:03 AM PST

Aku nak cakap lebih-lebih nanti kena saman pulak .... habis pencen aku.
Oleh itu, BACA, SELIDIK, TELITI dan FIKIRLAH SENDIRI.
PAKATAN PEMBANGKANG BOLEH

this is my story...: Zuwarie dan Sarah <b>di Chiku</b> 02, Gua Musang <b>...</b>

Posted: 08 Sep 2011 09:19 AM PDT

Sekali lagi, kami mendapat mandat dari Negeri Kelantan untuk mengabadikan hari indah untuk pasangan Zuwarie dan Sarah bertempat di Chiku 02, Gua Musang Kelantan.
Majlis Akad pada 31 ogos 2011 dan bersanding di keesokkan harinya... Dan di sini antara hasil Foto pada hari-hari tersebut.
Berbekalkan Seunit Nikon D7000, Speedlite SB600, lense 50mm 1.8 dan wide angle 11-16mm Tokina, saya harap anda berpuas hati :)










0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KELANTAN

Copyright 2010 All Rights Reserved