Selasa, 17 Disember 2013

03 di gua musang - Google Blog Search

03 di gua musang - Google Blog Search


[ Terkini ] Empat sekeluarga maut dalam kemalangan <b>di Gua</b> <b>...</b>

Posted: 15 Nov 2013 03:52 AM PST

GUA MUSANG: Empat maut manakala dua cedera parah dalam satu kemalangan melibatkan dua buah kenderaan pacuan empat roda di kilometer 53.9 Jalan Kuala Krai-Gua Musang di sini siang tadi.
Kemalangan dipercayai berlaku sekitar jam 11.30 pagi  tadi.
Mangsa yang terbunuh dikenali sebagai, Zainab Abdullah, 68, Wan Mahmud Sabri Wan Idris, 52, Nurul Aini Abdullah, 53 dan Wan Najihah Wan Mahmud, 10.
Mangsa yang cedera pula dikenali sebagai, Wan Nadira Wan Mahmud, 13 yang mengalami patah peha dan cedera di muka serta Raja Yusof Wan Ismail, 62 yang patah tulang rusuk.
Dalam kejadian tersebut kenderaan Toyota Harrier yang dipandu oleh Wan Mahmud Sabri dikatakan terbabas sebelum bertembung dengan pacuan empat roda jenis Mazda yang dipandu oleh Raja Yusof dari arah bertentangan.
Toyota Harrier berkenaan dikatakan dalam perjalanan pulang dari Kuala Lumpur menuju ke Kota Bharu dan dinaiki oleh lima sekeluarga manakala pacuan empat roda jenis Mazda itu hanya di pandu oleh Raja Yusof.
Lima sekelurga berkenaan dikatakan menghadiri majlis konvokensyen anak mereka di Kuala Lumpur.
Kesemua mangsa dikatakan meninggal dunia di tempat kejadian.
Manakala mangsa yang cedera parah di hantar ke Hospital Gua Musang dan Hospital Kuala Krai untuk rawatan lanjut.
Ketua Polis Daerah Gua Musang, Superitendan Saiful Bahri Abdullah mengesahkan mengenai kejadian tersebut. Al-fatihah Sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads